مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-22سياسي

دستاوردهای سفر رییسی به مسکو/ مبادلات ایران و روسیه بیش از 2 برابر می شود


رییس گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران با بیان اینکه هم اکنون حجم مبادلات تجاری ایران به روسیه چهار میلیارد دلار است گفت: با توافقات انجام شده این حجم حداقل به 10 میلیارد دلار افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر ، ابراهیم رضایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از طریق ارتباط تصویری در فضای مجازی با اشاره به سفر رییس جمهور و تعدادی از وزرا به روسیه اظهار داشت: در این سفر دو روزه به دعوت رییس جمهور روسیه در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران و روسیه انجام گرفت و آیت الله رییسی رییس جمهور مورد احترام ویژه همه سران روسیه به ویژه ولادیمیر پوتین قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری در حوزه نفت را یکی از توافقات سفر رییس جمهور به روسیه دانست و بیان کرد: قرار شد روس ها به ویژه شرکت های نفتی بزرگ در میادین نفتی ایران سرمایه گذاری کنند.

رییس گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران با اشاره به توافق افزایش در حجم مبادلات تجاری ایران در صادرات به روسیه خاطرنشان کرد: اکنون حجم مبادلات تجاری ایران به روسیه چهار میلیارد دلار است که با توافقات انجام شده این حجم حداقل به 10 میلیارد دلار افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر رییسی به مسکو/ مبادلات ایران و روسیه بیش از 2 برابر می شود

دستاوردهای سفر رییسی به مسکو/ مبادلات ایران و روسیه بیش از 2 برابر می شود