مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-22اقتصادي

مصرف گاز رکورد زد، ولی قطع نشد


مصرف گاز بخش خانگی کشور در روز پنجشنبه به 662 میلیون مترمکعب در روز رسید و احتمالاً در روز گذشته (جمعه) از این رقم نیز عبور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران در گفت وگو با محمد عسکری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران نوشت: مصرف گاز بخش خانگی و تجاری کشور این روزها در اوج تاریخی خود قرار دارد، به طوری که سخنگوی شرکت ملی گاز ایران می گوید: با کاهش فراگیر دمای هوا در ایران از هفته گذشته، مصرف گاز بخش خانگی و تجاری افزایش قابل ملاحظه ای داشته و اکنون 80 درصد گاز تولیدی ایران در این بخش مصرف می شود.

با ادامه روند فعلی کاهش دما در هفته جاری، شرایط تأمین گاز بخش خانگی همچنان سخت خواهد بود، هرچند افزایش مصرف گاز تداوم خواهد داشت.

محمد عسگری در گفت وگو با ایران ادامه می دهد: این ارقام قابل تأمل و معادل مصرف گاز چند کشور همسایه است.

او با اشاره به اینکه تزریق گاز شیرین به خطوط سراسری کشور روزانه 840 تا 850 میلیون مترمکعب است، ادامه می دهد: مدیریت تولید، انتقال و توزیع گاز در کشور اکنون با حساسیت قابل توجهی در حال انجام است.

همه تیم های عملیاتی آماده اند.

در بخش تولید و پالایش گاز تا انتقال و توزیع با حداکثر توان فعالیت ها انجام می شود تا مشکلی در تأمین گاز رخ ندهد،اما در هفته سردی قرار داریم و حفظ این پایداری، نیازمند حمایت مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز رکورد زد، ولی قطع نشد

مصرف گاز رکورد زد، ولی قطع نشد