مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-22اقتصادي

دستیابی به رکورد چهار میلیون تن تخلیه و بارگیری سالیانه در بندر چابهار


سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از مهمترین آثار توسعه منطقه ای در چابهار ایجاد اشتغال پایدار است و تکمیل زیرساخت های پسکرانه ای برای اتصال زنجیره تامین و استفاده از ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار و توسعه ظرفیت دریایی اهمیت بسزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، جلیل اسلامی امروز در حاشیه همایش لجستیک در منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه فعالیت های پایانه ای، حوزه حمل و نقل و بندر از صنعت های اشتغال زاست افزود: از مهمترین آثار توسعه منطقه ای در چابهار ایجاد اشتغال پایدار است و بنادر و پایانه های دریایی در کنار اشتغال در حین ساخت، اشتغال بعد از ساخت و در زمان بهره برداری را خواهد داشت.

عضو هیات عامل و سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت و توسعه بندر چابهار با ظرفیت بیش از 8 میلیون تن در فاز یک، از سازمان هایی است که اولین قدم را در توسعه زنجیره حمل و نقل کالا در منطقه برداشته و توسعه این بندر در فازهای بعدی هم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دریایی غیر از بندر چابهار پروژه های زیادی در حوزه مکران برای توسعه وجود دارد اظهار کرد: طرح بندر بزرگ کشور در این سواحل در حال طراحی است که در آینده از بزرگترین بنادر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به رکورد چهار میلیون تن تخلیه و بارگیری سالیانه در بندر چابهار

دستیابی به رکورد چهار میلیون تن تخلیه و بارگیری سالیانه در بندر چابهار