مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 07:572022-01-22سياسي

راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در یمن


معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجوی خارجی تأکید کرد: زمینه اولیه راه اندازی واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد در عراق و یمن فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علاءالدین بروجردی معاون دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد این دانشگاه در بندرعباس گفت: برای جذب دانشجوی خارجی علاوه بر امکانات و تجهیزات رفاهی در کنار کیفیت بخشی به سطح آموزش باید زمینه لازم برای این جذب فراهم شود که در نظر گرفتن خوابگاه دانشجویی مجهز، سلف سرویس یا رستوران با کیفیت و.

در کنار همکاری در انجام امور قانونی مانند ویزا، اقامت و.

در دستور کار این دانشگاه باشد.

وی با تأکید بر این مهم که اگر نتوانیم دانشجوی داوطلب را جذب کنیم سایر کشورها با تسهیلات بهتر و انجام بورسیه های دانشگاهی این دانشجویان را جذب و با فرهنگ و سنت خود نسبت به تعلیم و تربیت آن همت می گمارند و آن را یک مبلغ، سفیر و همراه خود در روابط بین الملل خواهند کرد.

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست مسئولان دانشگاه، بسط و توسعه این دانشگاه در خارج از مرزهای ایران است، بر توسعه رشته های مهارت محور در دانشگاه تأکید کرد و افزود: توسعه رشته های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در یمن

راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در یمن