مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 05:272022-01-22بين الملل

آمریکا: ورود روسیه به خاک اوکراین با واکنش سریع روبرو خواهد شد


هرگونه ورود روسیه به خاک اوکراین با واکنش سریع و یکپارچه واشنگتن و متحدانش روبرو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با دمیتری کولیبا همتای اوکراینی خود گفت که هرگونه ورود روسیه به خاک اوکراین با واکنش سریع و یکپارچه از سوی واشنگتن و متحدانش مواجه خواهد شد.

در همین راستا وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن در این گفتگوی تلفنی همتای اوکراینی خود را در جریان نتایج دیدارهایش با متحدان و مقامات روس در برلین و ژنو قرار داد.

این بیانیه می افزاید که بلینکن گفت: هرگونه ورود روسیه با واکنش سریع، سخت و یکپارچه ایالات متحده و متحدانش مواجه خواهد شد.

طبق این بیانیه، وزیر خارجه آمریکا مجدداً بر حمایت ثابت واشنگتن از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید کرد و افزود که هیچ تصمیماتی پیرامون این کشور بدون حضور خودش صورت نخواهد گرفت.

این در حالی است که وزیر خارجه روسیه پس از اتمام نشست امنیتی با بلینکن در ژنو گفته بود: مسکو قصد حمله به اوکراین را ندارد؛ اروپا و آمریکا فکر می کنند جایگاه ویژه ای دارند و هرکاری بخواهند می توانند انجام دهند.

سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه پس از اتمام نشست امنیتی مشترک با همتای آمریکایی خود در شهر ژنو در سخنانی اعلام کرد: بلینکن (وزیر خارجه آمریکا)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: ورود روسیه به خاک اوکراین با واکنش سریع روبرو خواهد شد

آمریکا: ورود روسیه به خاک اوکراین با واکنش سریع روبرو خواهد شد