مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-21اقتصادي

سبد خانوار خالی از شیرینی/مردم دیگر تمایلی به خرید شیرینی در مناسبت ها ندارند


رییس اتحادیه صنف شیرینی سازان، شیرینی فروشان، کافه و قنادی مشهدبا اشاره به افزایش 100 درصدی قیمت مواد اولیه نسبت به سال گذشته گفت: به طور کلی شیرینی به علت گرانی افسارگسیخته مواد اولیه و هزینه های تولید در حال تبدیل شدن به کالای لوکس است و مردم تمایلی .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صنف شیرینی سازان، شیرینی فروشان، کافه و قنادی مشهدبا اشاره به افزایش 100 درصدی قیمت مواد اولیه نسبت به سال گذشته گفت: به طور کلی شیرینی به علت گرانی افسارگسیخته مواد اولیه و هزینه های تولید در حال تبدیل شدن به کالای لوکس است و مردم تمایلی به خرید آن حتی در مناسبت ها ندارند.

 شیرینی در حال حذف شدن از سبد خانوار است.

محمد فرزانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص قیمت شیرینی در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: امروز حال شهر ما به دلیل گرانی ها و مشکلات حاصل از آن و همچنین به تبع آن حال صنف شیرینی خوب نیست.

تحریم های ظالمانه در سال های اخیر مشکلات زیادی را در حوزه اقتصادی به وجود آورد و شیوع کرونا مزید بر علت شده و شرایط را بدتر و دشوارتر کرده است.

وی افزود: به عنوان نمونه روغنی که سه ماه پیش 230 هزار تومان خریداری می کردیم، امروز باید بابت آن 640 هزار تومان بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد خانوار خالی از شیرینی/مردم دیگر تمایلی به خرید شیرینی در مناسبت ها ندارند

سبد خانوار خالی از شیرینی/مردم دیگر تمایلی به خرید شیرینی در مناسبت ها ندارند