مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-21سياسي

سرمایه هایی که مفت از دست می دهیم/کاهش جذب دانشجو در صورت عدم اصلاح قانون


رییس دانشگاه تربیت مدرس از قانونی خبر داد که دانشگاه ها را زمین گیر کرده است و اگر اصلاح نشود ظرفیت جذب دانشجو به زودی کاهش خواهد یافت و خواستار مداخله مجلس در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، صبح یک روز زمستانی براساس قراری که از قبل هماهنگ شده بود، برای مصاحبه به دانشگاه تربیت مدرس می رویم، تقاطع بزرگراه های جلال آل احمد و چمران.

از در اصلی وارد می شویم، بعد از هماهنگی های اولیه وارد دانشگاهی می شویم که بر اساس نتایج رتبه بندی شانگهای جزو  11 دانشگاه برتر کشور در لیست جهانی سال 2021 قرار گرفته است.

قرارمان مصاحبه با رییس دانشگاه است، پس چند دقیقه ای در محوطه زیبای دانشگاه قدم می زنیم تا به طبقه دوم ساختمان اداری، دفتر فرهاد دانشجو می رسیم، بالای صفحه اختصاصی دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس نوشته شده: استاد دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست.

فرهاد دانشجو متولد 1338 تهران است، رتبه علمی استاد تمامی دارد و دکترایش را از پلی تکنیک مرکزی لندن دانشگاه وستمینستر گرفته است.

ریاست دانشگاه تربیت مدرس از شهریور 1384 تا سوم خرداد 1389، ریاست مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی کشور، ریاست مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و چندین مورد دیگر را می توان از سوابق وی برشمرد اما آنچه در ذهن خبرنگاران حوزه آموزش عالی از وی بیشتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه هایی که مفت از دست می دهیم/کاهش جذب دانشجو در صورت عدم اصلاح قانون

سرمایه هایی که مفت از دست می دهیم/کاهش جذب دانشجو در صورت عدم اصلاح قانون