مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-21بين الملل

نیرو های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست های قاتل خواهند داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز جمعه در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی که به قربانی شدن یازده نفر از نیرو های نظامی این کشور منجر شد، - الکاظمی امروز جمعه در پی حمله داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی که به قربانی شدن یازده نفر از نیرو های نظامی این کشور منجر شد، دستور رسیدگی فوری به این حمله را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز جمعه در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی که به قربانی شدن یازده نفر از نیرو های نظامی این کشور منجر شد، دستور رسیدگی فوری به این حمله را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیاالیوم، الکاظمی اعلام کرد: جنایت تروریستی که علیه فرزندان ما در ارتش در استان دیالی رخ داد بدون مجازات سخت نخواهد ماند و نیرو های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست های قاتل خواهند داد.

نیرو های مسلح عراق باید مانع از تکرار این اقدامات شوند و تروریست ها را در هر مکانی دنبال کنند.

در همین حال یحیی رسول سخنگوی فرمانده نیرو های مسلح عراق در اطلاعیه ای گفت که فرمانده کل نیرو های مسلح عراق دستور پیگیری فوری حادثه تروریستی را که به قربانی شدن 11 نظامی از جمله یک افسر در منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست های قاتل خواهند داد

نیرو های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست های قاتل خواهند داد