مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:072022-01-21بين الملل

بیش از 250 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست آسیب دیدند


حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در نابلس و قلقیلیه، تظاهرات اهالی النقب مقابل دادگاه های رژیم صهیونیستی، محکومیت بازداشت های فعالان مقاومت توسط تشکیلات خودگردان از جمله تازه ترین اخبار فلسطین است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات های ضد شهرک سازی در روستاهای استان نابلس در کرانه باختری به آسیب دیدن دستکم 119 نفر منجر شد.

بنا به اعلام نیروهای امداد و درمان فلسطینی، در این درگیری ها شماری از فلسطینیان بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی به آنها زخمی شدند و برخی نیز مورد حمله شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفته و دچار جراحت یا شکستگی شدند و ده ها نفر دیگر بر اثر شلیک گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم، در روستای کفر قدوم در شرق قلقیلیه در کرانه باختری نیز حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات هفتگی فلسطینیان در اعتراض به شهرک سازی ها، به زخمی شدن شش نفر بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی و آسیب دیدن ده ها نفر دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک آور منجر شد.

تظاهرات اهالی النقب مقابل دادگاه های رژیم صهیونیستی اهالی النقب در جنوب سرزمین های اشغالی امروز برای ششمین روز متوالی در محکومیت ادامه بازداشت ها در این منطقه توسط پلیس رژیم صهیونیستی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 250 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست آسیب دیدند

بیش از 250 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست آسیب دیدند