مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-21پزشكي

رونمایی از طرح ملی عدالت و تعالی در تحول سلامت کشور


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرح ملی عدالت و تعالی در تحول سلامت کشور در مشهد رونمایی شد.

- همزمان با اختتامیه اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که در مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، طرح ملی عدالت و تعالی در تحول سلامت در راستای توسعه کمی و کیفی عادلانه شاخص های حوزه سلامت و آموزش پزشکی کشور رونمایی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم رونمایی از این طرح اظهار کرد: طرح ملی عدالت و تعالی در تحول سلامت نتیجه تلاش دانشمندان، اساتید و افراد فعال در حوزه سلامت است که با افتخار از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) آغاز به کار کرده است.

بهرام عین اللهی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی عادلانه شاخص های سلامت و آموزش پزشکی از مهمترین اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: اهداف کلی این طرح در قالب یک کتاب تدوین شده که به صورت مجموعه کتاب به تمام روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ابلاغ می شود تا با اجرای آن بتوان به اهداف دولت سیزدهم دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب دا، وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش شبکه بهداشت و دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت تصریح کرد: تقویت، بازآرایی و گسترش نظام شبکه سلامت کشور یکی از مهمترین ویژگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح ملی عدالت و تعالی در تحول سلامت کشور

رونمایی از طرح ملی عدالت و تعالی در تحول سلامت کشور