مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:372022-01-21سياسي

رییس جمهور: این احساس که دولت در کنار مردم است باید همچنان ادامه داشته باشد


دولتمردان در بخش های مختلف باید در کنار مردم باشند نه در این حادثه بلکه در تمام حوادث و این احساس که دولت در کنار مردم است باید همچنان برای رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کار مردم ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله رییسی عصر امروز در  پایان بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید از مسئولان در استان کرمان تشکر کنم که همت کردند و در کنار مردم بودند و برای کاهش مسکلات مردم تلاش کردند.

  رییس جمهور با تقدیر از نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و بسیج عنوان کرد: نیروهای مسلح با انگیزه تلاش کردند و در کنار دولت بسیار کمک خوبی نه در اینجا بلکه در همه حوادث در کنار مردم هستند نسبت به امدادرسانی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: از استاندار و فرمانداران تقدیر می کنم که تلاش کردند در همان ساعات اولیه مسائل مردم را پیگیری کردند که امر امدادرسانی که اولویت اول در این مناطق است خوب انجام شده بخش بعدی که مهم است که پیش بینی شود نسبت به اینکه هم ممکن است بارش نزولات داشته باشیم و هم پیشگیری شود لذا لازم است سیل بندهایی برای حفظ وضعیت کشاورزی مردم و شهرهایی که در مسیر قرار دارند باید سریع انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: این احساس که دولت در کنار مردم است باید همچنان ادامه داشته باشد

رییس جمهور: این احساس که دولت در کنار مردم است باید همچنان ادامه داشته باشد