مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-21سياسي

جمع آوری پلاک قرمزها در دره فرحزاد و خلازیر


شهردار منطقه 2 با اعلام اینکه جمع آوری معتادان در دره فرحزاد به زودی به پایان می رسد، گفت: امنیت بخشی دره رود فرحزاد در دستور کار قرار دارد.

- ، جلسه ساماندهی معتادان متجاهر در رود دره فرحزاد و خلازیر در راستای برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق، مهدی صالحی، شهردار منطقه 2، احسان شریفی، شهردار منطقه 5 و مهدی هدایت، شهردار منطقه 19 شهرداری تهران برگزار شد.

حسین نظری با اشاره به اینکه تلاش می کنیم از افرادی که کارهای عملیاتی انجام می دهند، حمایت های لازم انجام شود، گفت: کارهای عملیاتی و ستادی تفاوت بسیاری دارند و باید از افرادی که در میدان حضور دارند، همه جانبه حمایت شود تا نسبت به کار دلگرمی پیدا کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی که به فرماندهی شهردار تهران آغاز به کار کرده است، گفت: تلاش می کنیم هماهنگی ها در شهرداری افزایش پیدا کند.

به دنبال افزایش هماهنگی ها در شهرداری برای تسهیل در امور و سرعت بیشتر کار، هماهنگی های لازم با دستگاه های بیرونی هم تسهیل می شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه اجتماعی عنوان کرد: مدیریت یکپارچه در زمینه ساماندهی آسیب های اجتماعی که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پلاک قرمزها در دره فرحزاد و خلازیر

جمع آوری پلاک قرمزها در دره فرحزاد و خلازیر