مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-21سياسي

جلسه مشترک مجمع نمایندگان و مدیران شهری اصفهان


چهارمین جلسه مشترک مجمع نمایندگان و شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد و ضمن تقدیر بر اقدامات شورای شهر و شهرداری نسبت به پیگیری مصوبات تاکید کردند.

- علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه مشترک مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان با شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به سالگرد حادثه پلاسکو، ضروری بود نقاط بحرانی و مشکل ساز شهر بررسی و ارزیابی شود لذا بررسی موضوع ایمنی و پدافند غیر عامل در شهر اصفهان اولین دستور جلسه بود و نکات خوبی توسط آتش نشانی اصفهان طرح شد.

وی افزود: مقرر شد موارد و نقاط بحرانی شهر بر اساس مستندات و ابزارهای قانونی موجود به مراجع و شوراهای ذی ربط ارجاع و پیگیری و همچنین به متولیان و مردم نیز اطلاع رسانی شود.

  صالحی گفت:از دیگر نکات مطرح شده حمایت از شهرداری ها در بودجه 1401، بافت فرسوده و تاریخی و اقدامات انجام شده و مسائل مبتلا به در حوزه های فرهنگی،  اجتماعی و اقتصای مورد بررسی قرار گرفت که در جلسات ماهیانه پیگیری می شود.

  سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نمایندگان و اعضای شورای شهر نسبت به روند پیگیری ها برای این جلسه که سابقه قبلی نداشته تاکید کردند تا موضوعات لاینحل که از قبل وجود داشته پیگیری و حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک مجمع نمایندگان و مدیران شهری اصفهان

جلسه مشترک مجمع نمایندگان و مدیران شهری اصفهان