مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-21سياسي

سیل بندها و لایه روبی به موقع از خسارات زیاد سیل جلوگیری کرد


رییس جمهوری در جمع سیل زدگان جنوب استان کرمان تأکید کرد: احداث سیل بندها در اسرع وقت باید انجام شود که این مهم جزء برنامه های دولت است و با همت مردم و مسئولان انجام خواهد شد.

- رییس جمهوری در جمع سیل زدگان جنوب استان کرمان تأکید کرد: احداث سیل بندها در اسرع وقت باید انجام شود که این مهم جزء برنامه های دولت است و با همت مردم و مسئولان انجام خواهد شد.

یه گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جمع مردم نهضت آباد استان کرمان اظهارکرد: حضور در جمع مردم این منطقه برای بنده توفیقی است.

وی افزود: این عنایت شامل حال ما شد که علی رغم عظیم بودن سیل تلفات جانی نداشتیم و این باعث شکر گذاری است.

رییسی ادامه داد: باران، نعمت است و اگر درست از آن بهره داری شود کشاورزی پر رونق شده و اقتصادی خوبی برای روستا رقم می خورد.

به دنبال فعال شدن اقتصاد روستا هستیم وی با بیان اینکه به دنبال فعال شدن اقتصاد روستا هستیم، گفت: باران یکی از عوامل کمک کننده در این راستا است که اگر همراه با اقدامات مقدماتی مانند احداث سیل بندها و سدها باشد و به کشاوزی و منازل مردم آسیب نرساند، بسیار مفید خواهد بود.

رییس جمهوری اظهارکرد: سیل بندهایی در برخی نقاط ایجاد و لایه روبی که به موقع انجام شده است، از خسارات زیاد جلوگیری کرده است، اما در برخی نقاط سیل بندها درست احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بندها و لایه روبی به موقع از خسارات زیاد سیل جلوگیری کرد

سیل بندها و لایه روبی به موقع از خسارات زیاد سیل جلوگیری کرد