مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-21سياسي

مسئولان شرایط زمستانی اردبیل را در بارش های اخیر نادیده گرفتند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان استان اردبیل شرایط زمستانی اردبیل را که متشکل از برف و بوران است از بوران تا موران و آران نادیده گرفتند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان استان اردبیل شرایط زمستانی اردبیل را که متشکل از برف و بوران است از بوران تا موران و آران نادیده گرفتند.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: خداوند از سر فضل و نه استحقاق رحمت واسعه خود را بر ما نازل کرد و ما را از بی آبی نجات داد ما از جهت آب شرب، آب کشاورزی و آب صنعت مشکل داریم ولی این بارش عظیم بالنسبه برای تامین نیازهای آبی خیلی مفید است ما هزاران شکر قولاً و عملاً به درگاه خداوندی داریم در این چند روز همشهری ها در اردبیل و در شهرهای اطراف و روستاهای منطقه با مشکلات زیادی مواجه شدند مسئولین تلاش کردند و تمام تجهیزات خود را به میدان آوردند ولی کافی نبود الان با 40 اکیپ و 200 دستگاه در داخل شهر تلاش می کنند ولی کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: از تمام دوایر دولتی و غیردولتی که در بازگشایی مسیرها و جاده ها و رفع انسدادها کمک کردند قلباً تشکر می کنم مخصوصا از سپاه معظم و بسیج تشکر می کنم که علاوه بر بازگشایی معابر بسته های غذایی به بعضی از روستاها رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شرایط زمستانی اردبیل را در بارش های اخیر نادیده گرفتند

مسئولان شرایط زمستانی اردبیل را در بارش های اخیر نادیده گرفتند