مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-21سياسي

فرآیند تولید 10 هزار مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر در حال انجام است


فرآیند اجرای طرح تولید 10 هزار مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر علی رغم تأخیر در پرداخت های مالی براساس برنامه و تقریبا بدون تأخیر در حال انجام است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران در گفتگویی با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه و توسعه همکاری های راهبردی دوجانبه در حوزه انرژی هسته ای گفت: ارتقا و توسعه همکاری های راهبردی هسته ای دو کشور یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث روز چهارشنبه رییسی و پوتین بود و طرفین به بررسی و چگونگی گسترش روابط عالی ایران و روسیه در بخش انرژی هسته ای پرداختند.

کمالوندی در ادامه ضمن تشریح فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران در حوزه انرژی هسته ای و همکاری با کشور روسیه، اظهار کرد: فعالیت های صلح آمیز هسته ای به دو بخش انرژی (energy-related) و غیرانرژی (non-energy-related) تقسیم می شود؛ در هر دو زمینه همکاری های بین دو کشور خوب پیش می رود و ما از رادیو ایزوتوپ ها برای تأمین رادیودارو و مقاصد پزشکی، صنعت، کشاورزی و سایر زمینه های صلح آمیز هسته ای استفاده می کنیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: آقای رییسی و ولادیمیر پوتین در دیدار روز گذشته راه کارهای ارتقا و توسعه روابط عالی ایران و روسیه در بخش انرژی هسته ای را در کنار دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند تولید 10 هزار مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر در حال انجام است

فرآیند تولید 10 هزار مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر در حال انجام است