مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-21سياسي

تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده


پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده تکمیل می شوند و 3 بهمن 1400 طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

- ایسنا/کرمان وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده تکمیل می شوند و 3 بهمن 1400 طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

یوسف نوری در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان که در شهرستان منوجان برگزار شد، ضمن اشاره به سروده سعدی علیه الرحمه باران که در لطافت طبعش، خلاف نیست ، گفت: نزولات آسمانی همیشه مایه رحمت و برکت هستند اما به دلیل ضعف در زیرساخت های شهری و روستایی شاهد سیل و خسارت هستیم.

وی افزود: در هیات دولت مطرح شده که برای کشاورزان خسارت دیده تا حدی جبران خسارت شود، مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند، 95 درصد مدارس دنیا در این مدت باز بوده اند اما ما 100 درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فقری در اطراف کشور داریم که ناشی از کار خودمان است، تبعیض در درون خانواده بین فرزند دختر و پسر، بین پسر بزرگ و کوچک و .

در نظام تعلیم و تربیت هم این تبعیض ها وجود دارد، بینش، منش، فعل و دیدگاه ما در موضوع عدالت، توزیع رویه ای ست در صورتی که عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده

تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده