مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-21سياسي

دلایل بازگشت حزب الله لبنان به جلسات کابینه از زبان نماینده این حزب


نماینده حزب الله لبنان تأیید کرد که تصمیم این حزب و جنبش امل برای بازگشت به میز کابینه دولت، ناشی از ارزیابی مجدد نکات منفی و مثبت مربوط به منافع مردم است.

- نماینده حزب الله لبنان تأیید کرد که تصمیم این حزب و جنبش امل برای بازگشت به میز کابینه دولت، ناشی از ارزیابی مجدد نکات منفی و مثبت مربوط به منافع مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، حسین فضل الله، نمایند حزب الله لبنان با بیان این مطلب عنوان کرد: ما بدون اینکه اراده خود را بر دیگران تحمیل کنیم یا دیگران اراده خود را برما تحمیل کنند تعیین کردیم که بر اساس چه چارچوبی در جلسات هیات وزیران شرکت کنیم.

وی توضیح داد: وقتی متوجه شدیم که ادامه تعلیق شرکت در جلسات هیئت وزیران آثار منفی برای لبنان دارد و کسانی هستند که از این تحریم ها به نفع خود بهره برداری می کنند، رهبری جنبش امل و حزب الله جلسه ای تشکیل دادند و جسورانه تصمیم برای شرکت در جلسات وزیران گرفتند.

او اعلام کرد که رهبری جنبش امل و حزب الله لبنان با ارزیابی نکات مثبت و منفی و دلایل سیاسی و اقتصادی که مردم لبنان با آن روبه رو هستند، تصمیم به بازگشت به میز هیئت وزیران گرفتند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بازگشت حزب الله لبنان به جلسات کابینه از زبان نماینده این حزب

دلایل بازگشت حزب الله لبنان به جلسات کابینه از زبان نماینده این حزب