مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-21سياسي

دفاع مقدس فرصت اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای ملل جهان است


رییس ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: دفاع مقدس فرصت اثبات حقانیت ملت ایران برای ملل جهان است و با کنار زدن پرده از چهره تزویر جهان خواران، به الگوی مقاومت حق طلبان تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام، برگزاری این جشنواره را گامی بلند و مبارک در راه انعکاس روح و عظمت دفاع مقدس و گشودن این گنجینه معظم و ذخیره راهبردی در صحنه پیش روندگی انقلاب تمدن ساز اسلامی، پیشرفت کشور و رشد ملی دانست.

متن پیام سردار سرلشکر پاسدار باقری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ و دوران دفاع مقدس، یک ذخیره است که از این ذخیره بایستی برای پیشرفت کشور، برای رشد ملی، برای آمادگی در میدان های فراوانی که هر ملتی در مقابل خود دارد، استفاده کرد.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خدای بزرگ را شاکریم؛ دفاع مقدس فرصت اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای ملل جهان قرار گرفت و با کنار زدن پرده از چهره تزویر جهان خواران، به الگوی مقاومت حق طلبان و آزادی خواهان عالم تبدیل شد و با جوهره جاودانه خود، برای همیشه تاریخ قادر خواهد بود که روشنی بخش مجاهدان فی سبیل الله در سنگرهای جنگ حق علیه باطل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس فرصت اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای ملل جهان است

دفاع مقدس فرصت اثبات حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای ملل جهان است