مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-21سياسي

خزعلی: قدردان زحمات زنان باشیم


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور زنان در عرصه اجتماع هستیم، گفت: زنان را دریابیم و قدردان زحمات آنها باشیم که می توانند حرکت تمدنی کشور را با خردورزی سرعت بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، انسیه خزعلی که به عنوان سخنران پیش از خطبه در نماز جمعه این هفته تهران (اول بهمن 1400) حاضر شد، در آستانه ولادت حضرت زهرا (س)، با تبریک این روز اظهار کرد: امروز دشمن زنان و خانواده ها را هدف گرفته و در این جنگ به ظاهر نرم و در واقع سخت و دشوار، زنان در خط مقدم اند و ضرورت دارد مردان مدافع آنها در این جنگ باشند و از آنها پشتیبانی کنند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، تصریح کرد: در این جنگ شناختی و رسانه ای اگر زنان که محور خانه اند؛ مسلح نشوند، برای دفاع بر نخیزند و از حریم خود و خانواده با سلاح روز آمد و تاثیر گذار دفاع نکنند؛ دشمن گام به گام برای ضربه به منابع انسانی پیشروی می کند که بنای دشمن به تعبیر قرآن، نابودی سرمایه های مادی و معنوی است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور زنان در عرصه های اجتماعی و با بیان اینکه اگر دشمن در دل خانه به پیروزی برسد شکستی بس ذلیلانه را باید تحمل کرد، ادامه داد: خود بانوان هستند که باید از سرمایه های بی نظیری که خلقت به صورت انحصاری و به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: قدردان زحمات زنان باشیم

خزعلی: قدردان زحمات زنان باشیم