مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-21سياسي

سفر رییس جمهور به روسیه مبتنی بر نیازها و همسویی دو کشور است


دستاوردهای سفر رییس جمهور به روسیه  همکاری اقتصادی در توسعه میادین نفت و گاز ،احداث پتروپالایشگاه و تعاملات بانکی است چیزی که هم روسیه و هم ایران به آن نیاز دارد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت:دستاوردهای سفر رییس جمهور به روسیه  همکاری اقتصادی در توسعه میادین نفت و گاز ،احداث پتروپالایشگاه و تعاملات بانکی است چیزی که هم روسیه و هم ایران به آن نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک سالروز ولادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) اظهار کرد:حضرت زهرا(س) بزرگترین بانویی است که نظیری در دنیا نداشته و نخواهد داشت و مایه فخر انسان ها است و هر انسان منصفی در برابر عظمت این بانو سر تعظیم و تکریم فرود می آورد و مقام و منزلت زنان را در جایگاهی قرار داده که برای همه زنان عالم مایه مباهات است و برای همین این روز از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی به نام روز زن و روز مادر نامگذاری شده و این روز را خدمت همه مادران مخصوصاً مادران شهدا و زنان خوب کشورمان تبریک عرض می کنیم و همچنین سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی را تبریک و به روح پاکش درود بی کران می فرستیم.

کریمی تبار با بیان اینکه پیامبر گل سرسبد آفرینش است و هیچ موجودی به عظمت ایشان آفریده نشده است،گفت: پیامبر(ص) فرموده اند فاطمه پاره تن من است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به روسیه مبتنی بر نیازها و همسویی دو کشور است

سفر رییس جمهور به روسیه مبتنی بر نیازها و همسویی دو کشور است