مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:432022-01-21سياسي

آیت الله سعیدی: ارتباط با روسیه در خنثی سازی تحریم ها مؤثر است


امام جمعه قم یکی از علل ارتباط با روسیه را خنثی سازی تحریم های ظالمانه آمریکا دانست و گفت: روسیه کشوری است که علاوه بر همسایگی، با داشتن 25 میلیون مسلمان ظرفیت خوبی برای گسترش روابط دارد و در بسیاری از مواضع سیاسی با جمهوری اسلامی ایران نیز همسو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه انسان اگر معاد باور باشد سبک زندگی خود را با آن تنظیم می کند، اظهار کرد: ما نباید اعتقاد را با خیال و توهم اشتباه بگیریم زیرا کسی که به معاد باور دارد در راه رسیدن به دنیا هر کاری انجام نمی دهد و حق و حقوق خدا و مردم را زیر پا نمی گذارد.

وی در ادامه بحث تفسیری هر هفته به آیه 39 سوره توبه اشاره کرد و گفت: خداوند می فرماید اگر در راه خدا کوچ نکنید خداوند شما را به عذابی دردناک مبتلا و افراد دیگری را جایگزین شما می کند و این استنکاف شما به خدا لطمه ‎ای نمی زند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه اگر ما در راه خدا کوچ نکردیم و به جبهه نرفتیم دیگران این بار را بر می دارند و به مقصد می رسانند، گفت:  این حقیقت را خداوند در چند جای قرآن تذکر داده است که اسلام درجا نمی زند و به آنجایی که باید برسد خواهد رسید ولی این افتخار می تواند نصیب ما شود یا این که به افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: ارتباط با روسیه در خنثی سازی تحریم ها مؤثر است

آیت الله سعیدی: ارتباط با روسیه در خنثی سازی تحریم ها مؤثر است