مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:432022-01-21سياسي

تاکید رییس اتاق ایران بر همکاری و تعامل سازنده بخش خصوصی و مجلس


رییس اتاق بازرگانی ایران پس از بازگشت از سفر عراق، توضیحاتی درباره ویدئوی منتشر شده از سخنان خود در جلسه سال قبل با روسای کمیسیون های اتاق ایران ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری اتاق بازرگانی غلامحسین شافعی با ارائه توضیحاتی در مورد ویدئوی منتشر شده از سخنان خود با روسای کمیسیون اتقا ایران، گفت:  آنچه امروز لازم است مورد عنایت و توجه قرار گیرد اقتصاد کشور است و این امر در سایه برنامه ریزی درست، همکاری و تلاش قوای محترم سه گانه، بخش خصوصی و تعاونی و البته هم افزایی و اتحاد امکان پذیر است.

رییس اتاق بازرگانی افزود: رسالت اصلی و سنگین بخش خصوصی بر اساس وظیفه ای که قانون برعهده اش گذاشته این است که تلاش کند نظرات کارشناسی و تخصصی خود را در همه حوزه های متنوع اقتصادی با بهره گیری از دیدگاه های فعالان اقتصادی واقعی به عنوان مشاوری آگاه به مسائل روز و تحولات، صدیق، مشفق و منصف ارائه کند.

اتاق ها در شرایط جدید کشور، به انجام این وظیفه تاکید مجدانه و متعهدانه دارند و برای کمک به اقتصاد ملی، خود را در کنار دولت و مجلس محترم می بینند.

شافعی ادامه داد: چند روز قبل، دقایقی تقطیع شده از یک جلسه خصوصی با تعدادی از رؤسای کمیسیون های اتاق ایران و برخی از اعضای هیأت رییسه که در تاریخ 18 اسفند 1399 برگزار شده بود توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس اتاق ایران بر همکاری و تعامل سازنده بخش خصوصی و مجلس

تاکید رییس اتاق ایران بر همکاری و تعامل سازنده بخش خصوصی و مجلس