مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-21سياسي

مخالفان روابط ایران با چین و روسیه خیرخواه نیستند


امام جمعه رشت، با بیان اینکه مخالفات روابط بین ایران با روسیه و چین خیرخواه ملت نیستند، خاطرنشان کرد: رابطه ایران با دو کشور روسیه و چین خشم آمریکا را برانگیخته است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه مخالفات روابط بین ایران با روسیه و چین خیرخواه ملت نیستند، خاطرنشان کرد: رابطه ایران با دو کشور روسیه و چین خشم آمریکا را برانگیخته است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به دستاوردهای ارتباط مثبت و سازنده ایران با کشورهای شرقی از جمله چین و روسیه، اظهار کرد: در یک سال گذشته شاهد افزایش تعاملات ایران با چین و روسیه هستیم که می تواند فرصت برای جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه دو کشور چین و روسیه در بسیاری از مجامع بین المللی مدافع ایران بودند، تصریح کرد: عده ای تلاش می کنند این روابط را به حاشیه ببرند و ایران را واردکننده معرفی کنند، اما این افراد در واقع حرف دشمن را می زنند، زیرا این غرب و در راس آن آمریکاست که در طول 43 سال گذشته ملت ایران را با انواع و اقسام تحریم ها و تهدیدها مواجه کرده؛ نه روسیه و چین! نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مخالفات روابط بین ایران با روسیه و چین خیرخواه ملت نیستند، خاطرنشان کرد: رابطه ایران با دو کشور روسیه و چین خشم آمریکا را برانگیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان روابط ایران با چین و روسیه خیرخواه نیستند

مخالفان روابط ایران با چین و روسیه خیرخواه نیستند