مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-21سياسي

دولت سیزدهم به دنبال خنثی سازی تحریم ها است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال خنثی سازی تحریم ها است، گفت: تعامل و دیپلماسی فعال با روسیه و چین بیانگر این راهبرد محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه و همچنین قرارداد 25 ساله همکاری با چین بیان کرد: دولت سیزدهم از آغاز کار دولت به دنبال خنثی سازی تحریم ها بوده و تلاش دارد که با تمام همسایگان خود رابطه برقرار کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند ما با همه کشورها ارتباط داریم و باید تلاش کنیم تا با همسایگانمان و کشورهای شرقی تعامل داشته باشیم، افزود: دولت سیزدهم امروز به دستورالعمل رهبری عنایت داشته و هم با همسایگان و هم با شرق تعاملات گسترده ای دارد اما عوامل داخلی و پیاده نظام دشمنان به خصوص در رسانه ها و فضای مجازی این روزها به شدت به دنبال تخریب دولت هستند.

امام جمعه آرادان ادامه داد: در روزهای اخیر حجم تخریب خبری علیه دولت که همان جنگ ادراکی و شناختی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید می کنند محسوب می شود بیش از پیش گسترده شده و برخی همان حرف هایی را می زنند که از دهان دشمنان بیرون می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به دنبال خنثی سازی تحریم ها است

دولت سیزدهم به دنبال خنثی سازی تحریم ها است