مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-21سياسي

نقاط حاشیه نشین کشور بی دفاع در برابر سیل/لزوم اصلاح نظام بانکی در کشور


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: درحال حاضر در کشور حدود 2000 منطقه حاشیه نشین وجود دارد که در مقابل سیل غیرقابل دفاع بوده و نیازمند ساماندهی هستند.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: درحال حاضر در کشور حدود 2000 منطقه حاشیه نشین وجود دارد که در مقابل سیل غیرقابل دفاع بوده و نیازمند ساماندهی هستند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه یکم بهمن در نمازجمعه اراک ضمن ابراز همدردی با مناطق جنوبی کشور بویژه استان کرمان و سیستان و بلوچستان به سبب وقوع سیل اظهار کرد: استان مرکزی نیز در صورت وقوع سیل استان بی دفاعی است و سازه ها، خیابان ها، جاده ها و خانه ها فاقد استانداردهای لازم برای جلوگیری از آسیب ناشی از وقوع سیل است، لذا مسئولین باید با عملکردی جهادی و بسیجی این مشکلات را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که به اقدامات وسیع خداپسندانه می پردازند از همین مردم و مسئولین هستند، افزود: لازم است کمرهای خدمت به مردم و پیشرفت و مبارزه با فساد بسته شود.

امام جمعه اراک بیان کرد: جهادکشاورزی استان مرکزی باید به آبخیزداری و آبخوان داری توجه جدی و ویژه ای داشته باشد و همت بخصوصی در این حوزه صورت بگیرد.

جشن درختکاری در اسفند ماه نیز حائز اهمیت است و نباید تنها یک هکتار را با کاشت درخت آباد کرد، بلکه باید 17000 هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حاشیه نشین کشور بی دفاع در برابر سیل/لزوم اصلاح نظام بانکی در کشور

نقاط حاشیه نشین کشور بی دفاع در برابر سیل/لزوم اصلاح نظام بانکی در کشور