مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-21سياسي

پیمانکار پروژه مسکن ملی ساوه جدول زمان بندی واریز را اعلام کند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: پیمانکار پروژه مسکن ملی برای شفاف سازی باید جدول زمان بندی واریز و تکمیل واحدها و همچنین صورت وضعیت هزینه کرد را اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی  صبح امروز در نشست با متقاضیان مسکن ملی در ساوه با بیان اینکه دولت قبل اقدامی برای خانه دار شدن مردم نکرده بود، گفت: در طرح مسکن ملی خوشبختانه با پیگیری های انجام شده سهمیه ساوه از 400 واحد به حدود 2 هزار واحد رسید تا بخشی از نیاز شهرستان به مسکن تامین شود.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بعنوان کارگذار سودی بابت ساخت خانه ها نمی گیرد، افزود: مسئولان وزارتخانه قبلا هم اعلام کرده بودند که میزان آورده متقاضیان در حدود 150 تا 200 میلیون تومان است و مابقی هزینه ساخت از محل وام تامین خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: معاون وزیر صراحتا اعلام کرده است که آورده متقاضی بیشتر از این اعداد نخواهد بود و برای جبران تورم نیز رقم وام از 150 به 300 میلیون در شهرستان افزایش پیدا کرده است.

سبزی با تاکید بر گفته معاون وزیر مبنی بر تامین مازاد هزینه کرد ساخت و ساز این واحدها از محل صندوق ملی مسکن بیان کرد: آنطور که پیمانکار پروژه ها در ساوه عنوان کرده است بخشی از این واحدها در صورت تامین آورده توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار پروژه مسکن ملی ساوه جدول زمان بندی واریز را اعلام کند

پیمانکار پروژه مسکن ملی ساوه جدول زمان بندی واریز را اعلام کند