مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-21سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب طی ایام دهه فجر در ورامین


بخشدار مرکزی ورامین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب طی ایام دهه فجر در روزستاهای ورامین خبر داد و گفت: این نمایشگاه 5 روز ادامه خواهد داشت.

- ، سید سراج الدین تقوی ونکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی اظهار داشت: تقارن نماز جمعه این هفته با آغاز ماه هوشیاری و بیداری بهمن که سند افتخاری برای هر ایرانی می باشد در آغاز قرن جدید قطعاً به این معناست که در گام دوم انقلاب ما جهادی و پویاتر در هر عرصه ای باید عمل کنیم و مهر سند استقلال و آزادی را پر رنگ تر از سال گذشته به ارمغان بیاوریم.

تقوی ونکی در ادامه افزود: سرزمین ایران دارای مساحتی بالغ بر 164 میلیون هکتار می باشد که بیش از 51 میلیون هکتار آن از اراضی خوب و با استعداد برای تولید محصولات کشاورزی است تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل سیاست های نادرست رژیم پهلوی، کشاورزی کشور با ورشکستگی روبرو بود بسیاری از محصولات استراتژیک کشاورزی نظیر گندم و برنج از خارج وارد می شد و کسری فزاینده مواد غذایی به تورم قیمت این مواد در داخل کشور منجر شده بود.

وی در ادامه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به رغم مشکلات بسیاری که کشور در سال های نخست با آن روبرو بود نظیر آشوب های گروه های ضد انقلاب، تحریم های اقتصادی ایران توسط غرب و نیز جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم بعثی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب طی ایام دهه فجر در ورامین

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب طی ایام دهه فجر در ورامین