مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-21بين الملل

دفاع مقام اماراتی از کشتار مردم بی دفاع یمن


پس از آنکه رسانه های یمنی خبر دادند که جنگنده های اماراتی نقاط مختلفی از خاک این کشور را بمباران کرده اند، مشاور دیپلماتیک رییس امارات در این خصوص گفت که امارات حق دفاع قانونی ازخاک و حاکمیت خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رییس امارات، شامگاه پنجشنبه، با هانس گراندبرگ فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن تلفنی گفت و گو کرد.

بنابر گزارش امروز (جمعه)، خبرگزاری رسمی امارات (وام )، دو طرف در این گفت و گو به عملیات اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه ابوظبی پرداخته اند.

مشاور دیپلماتیک رییس امارات در این تماس تلفنی به نماینده سازمان ملل گفت: امارات حق قانونی و اخلاقی دارد که از خاک، حاکمیت و مردم خود دفاع کند و این حق را در دفاع از خود و جلوگیری از اقدامات تروریستی حوثیان انجام خواهد داد .

قرقاش در ادامه به رغم آنکه مدعی شد امارات به حمایت های خود از تلاش های جهانی برای آتش بس و دست یابی به راه حل سیاسی [در یمن] ادامه می دهد ، اما اضافه کرد: ولی این کشور [امارات] برای جلوگیری از خطر اقدامات تروریستی علیه خاک خود هر آنچه لازم باشد، انجام خواهد داد .

این اظهارات در حالی بیان شده است که رسانه های یمنی از چند روز پیش خبر می دهند که جنگنده های اماراتی در کنار جنگنده های سعودی در بمباران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقام اماراتی از کشتار مردم بی دفاع یمن

دفاع مقام اماراتی از کشتار مردم بی دفاع یمن