مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-21بين الملل

رایزنی های صدر اعظم آلمان با جانسون و بلینکن درباره اوکراین


بر اساس اظهارات امروز (جمعه) سخنگوی دولت آلمان، اولاف شولتس، صدراعظم این کشور و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مورد وضعیت مرز اوکراین گفتگو و بر سر ضرورت جلوگیری از تجاوز نظامی بیشتر روسیه به اوکراین توافق کردند.

- بر اساس اظهارات امروز (جمعه) سخنگوی دولت آلمان، اولاف شولتس، صدراعظم این کشور و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مورد وضعیت مرز اوکراین گفتگو و بر سر ضرورت جلوگیری از تجاوز نظامی بیشتر روسیه به اوکراین توافق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شولتس و جانسون در یک گفتگوی تلفنی در روز پنجشنبه همچنین توافق کردند باید تصریح شود که روسیه در صورت تجاوزگری بیشتر در قبال اوکراین با هزینه های قابل توجهی مواجه خواهد شد.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیزینس استاندارد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه با اولاف شولتس دیدار کرد و در این دیدار دو طرف بر سر بحران اوکراین و چالش های مربوط به چین به بحث پرداختند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای درباره این دیدار گفت: صدراعظم آلمان و وزیر خارجه آمریکا بر حمایت ثابت ما از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین و تعهد مشترکمان برای تحمیل عواقب و هزینه های سنگین در صورت تشدید تجاوزگری روسیه علیه اوکراین تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های صدر اعظم آلمان با جانسون و بلینکن درباره اوکراین

رایزنی های صدر اعظم آلمان با جانسون و بلینکن درباره اوکراین