مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-21اجتماعي

کیفیت هوای قصرشیرین و سرپل ذهاب بحرانی است


قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق در چند سال اخیر برخی از روزها، درگیر گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی گرد و غبار بوده است.

- کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: شاخص کیفی هوا بر اساس استخراج داده ها از ایستگاه سنجش کیفی هوا در قصرشیرین و سرپل ذهاب امروز ساعت 9 صبح جمعه 500 است که بیانگر وضعیت ناسالم برای تمام گروه ها محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ یحیی ذائبی، هوای این شهرستان های مرزی به دلیل آلودگی ناشی از گرد و غبار برای تمامی گروه ها در وضعیت ناسالم قرار دارد.

وی اظهار داشت: شاخص استاندارد هوای سالم بین 50 تا 100 میکروگرم بر مترمکعب است.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: شهروندان ساکن قصرشیرین و سرپل ذهاب به جز در موارد خیلی ضروری مطلقا از منزل خارج نشوند.

کارشناس بهداشت محیط مرکزبهداشت استان کرمانشاه گفت: همچنین شاخص کیفی هوا در شهرستان های اسلام آباد غرب و کرمانشاه نیز در وضعیت هشدار قرار دارد.

ذائبی ادامه داد: همچنین در شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب نیز حتی الامکان گروه های حساس از جمله سالمندان، مادران باردار، بیماران قلبی عروقی، بیماران تنفسی و کودکان از منزل خارج نشوند و سایرافراد نیز حضور خود را در هوای آزاد به جز موارد ضروری کاهش دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای قصرشیرین و سرپل ذهاب بحرانی است

کیفیت هوای قصرشیرین و سرپل ذهاب بحرانی است