مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-21اجتماعي

محورهای کوهستانی گلستان مسدود است/ بارش یک متری برف در گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از انسداد محورهای کوهستانی استان براثر برف و باران شدید شب گذشته و امروز خبر داد و گفت: این محورها تا پایان ریزش برف و باران که تا فردا شنبه اعلام شده، - ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از انسداد محورهای کوهستانی استان براثر برف و باران شدید شب گذشته و امروز خبر داد و گفت: این محورها تا پایان ریزش برف و باران که تا فردا شنبه اعلام شده، ادامه خواهد داشت.

مهدی میقانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وقوع برف در سطح استان گلستان، اظهار کرد: هم اکنون ریزش برف سنگین در محور زیارت و توسکستان و منطقه سرعلی آباد در گرگان، خوش ییلاق در آزادشهر، درازنو در کردکوی، جنگل گلستان و گلیداغ، افراتخته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه میزان بارش برف در این مناطق بین 30 تا 50 سانتیمتر و در برخی نقاط تا یک متر هم ارتفاع دارد، افزود: هم اینک سطح جاده های کوهستانی و بقیه محورهای استان لغزنده و یخ زدگی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از کاربران جاده ای خواست که حتما از ترددها و سفرهای غیرضروری در این شرایط جوی پرهیز کرده و برنامه های خود را به زمان های دیگر موکول کنند و خاطرنشان کرد: راهداران و عوامل راهداری و همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل از ظهر دیروز با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای کوهستانی گلستان مسدود است/ بارش یک متری برف در گلستان

محورهای کوهستانی گلستان مسدود است/ بارش یک متری برف در گلستان