مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-21سياسي

کاهش تراز عملیات منفی بودجه در سال 1401


عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تراز عملیات منفی بودجه در سال 1401 کاهش پیدا کرده است، گفت: تراز عملیات منفی بودجه سال جاری 300 هزار میلیارد تومان بوده است که این آمار در بودجه سال 1401 به 150 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تراز عملیات منفی بودجه در سال 1401 کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: یکی از اهداف مجلس شورای اسلامی پیشرفت، توسعه کشور و همچنین کاهش هزینه ها است لذا در همین راستا تراز عملیات منفی بودجه سال جاری 300 هزار میلیارد تومان بوده که این آمار در بودجه سال 1401 به 150 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارز ترجیحی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ادامه داشتن پرداخت ارز ترجیحی تا پایان سال جاری بوده و بعد از آن مجلس و دولت با ارائه راه حلی مناسب نسبت به حذف آن اقدام کنند تا مشکلاتی در کشور ایجاد نشود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به طرح ساماندهی کارکنان دولت بیان کرد: در این طرح همه افراد و کارکنان اعم از شرکت های خصوصی و نیمه دولتی، همه وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، سازمان ها و شرکت های وابسته که از بودجه عمومی دولت دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراز عملیات منفی بودجه در سال 1401

کاهش تراز عملیات منفی بودجه در سال 1401