مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-21بين الملل

تدابیر شدید امنیتی در مرز عراق با سوریه به دنبال فرار عناصر داعشی


منابع عراقی از تدابیر شدید امنیتی در مرز عراق با سوریه به دنبال فرار عناصر داعشی خبر دادند.

- خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، نیروهای امنیتی عراق پس از اطلاع از فرار عناصر داعش از زندانی در سوریه، تدابیر امنیتی خود را در مرز با سوریه تشدید کردند.

در همین حال فرماندهی عملیات مشترک عراق اقداماتی را برای پشتیبانی از مرز عراق با سوریه انجام داده و دستورات اکیدی به نیروهای عراقی در مرز با سوریه رسیده است تا از نفوذ عناصر داعش به خاک عراق جلوگیری شود.

این در حالی است که روز گذشته پنجشنبه در پی انفجار در یک زندان در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه، تعدادی از عناصر داعش فرار کردند.

تعدادی از عناصر داعش در این حادثه با رساندن خود را به ورودی زندان حسکه علاوه بر انفجار تانکر سوخت، با خودروی بمب گذاری شده در ورودی زندان را منفجر کردند و در این میان تعدادی از زندانیان فرار کردند.

انفجار شامگاه پنجشنبه انفجاری در زندانی که نیرهای قسد وابسته به آمریکا، اداره می شود، رخ داد و به دنبال آن صدای درگیری با سلاح های سبک شنیده شد.

شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا هم که کنترل این منطقه را به دست دارند وقوع انفجار در زندان غویران و تلاش برای فرار زندانیان داعشی را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر شدید امنیتی در مرز عراق با سوریه به دنبال فرار عناصر داعشی

تدابیر شدید امنیتی در مرز عراق با سوریه به دنبال فرار عناصر داعشی