مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-21اقتصادي

کشف و معدوم سازی 130 کیلو گوشت غیرقابل مصرف در صحنه


رییس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه از ضبط و معدوم سازی 130کیلوگرم گوشت قرمز و گوشت مرغ غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

- دکتر روزبه محمودی گفت: در راستای طرح بازدید و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و طی بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان این اداره با همکاری اتاق اصناف از رستوران های سطح شهر، 130 کیلو گرم گوشت قرمز و گوشت مرغ فاقد گواهی بهداشتی و بدون هویت کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارکنان دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، افزود: اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی مورد استفاده در مراکز عرضه و تضمین کیفیت و سلامت آن ها یکی از وظایف اداره دامپزشکی است، لذا در راستای حصول به این امر مهم، اداره دامپزشکی شهرستان صحنه بازدید از تمامی واحدها را در دستور کار قرار داده و نسبت به شناسایی متخلفین و برخورد با آنها اقدام می کند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلفات بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی با شماره تلفن 1512و شماره پیامک 100010001512 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی 130 کیلو گوشت غیرقابل مصرف در صحنه

کشف و معدوم سازی 130 کیلو گوشت غیرقابل مصرف در صحنه