مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-21اقتصادي

رونق رمزارزها ادامه دارد؟


به نظر می رسد رونق تجارت رمزارزها در بریتانیا که با تبلیغات همراه شده است با محدودیت های بیشتری روبرو شود زیرا ناظر مالی این کشور اعلام کرد که قوانین مربوط به بازاریابی دارایی های رمزارزها را تشدید خواهد کرد حتی می تواند محدودیت هایی برای سرمایه گذاری اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یاهوفایننس، در سال های اخیر، تبلیغات رمزارز بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی سراسر پایتخت بریتانیا چسبانده شده و به رونق آن کمک کرده است.

در ماه دسامبر، اداره استانداردهای تبلیغاتی، هفت آگهی رمزارز را به دلیل سوء استفاده غیرمسئولانه از بی تجربگی افراد و ناتوانی در نشان دادن خطر سرمایه گذاری، ممنوع و اظهار کرد که امیدوار است راهنمایی های جدیدی در مورد تبلیغات رمزارز ارائه کند اما به نظر می رسد که مداخله ناظر مالی تاثیر بیشتری بر حباب رمزارز بریتانیا خواهد گذاشت.

طرح قوانین جدید رمزارز که ناظر امور مالی گفته است و تا تابستان 2022 تایید می شود شامل محدودیت های پیشنهادی در بازاریابی و جذب دارایی های رمزنگاری شده است.

ناظر امور مالی قصد دارد دارایی های رمزنگاری شده واجد شرایط را به عنوان سرمایه گذاری های محدود در بازار انبوه طبقه بندی کند به این معنی که افراد تنها در صورتی می توانند به تبلیغات مالی دارایی های رمزنگاری شده پاسخ دهند که تحت عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق رمزارزها ادامه دارد؟

رونق رمزارزها ادامه دارد؟