مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-21بين الملل

هشدار انگلیس به پوتین درباره باتلاق اوکراین


وزیر امور خارجه انگلیس که در استرالیا به سر می برد، طی اظهاراتی به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه هشدار داد قبل از اینکه مرتکب یک اشتباه استراتژیک بزرگ شود، - وزیر امور خارجه انگلیس که در استرالیا به سر می برد، طی اظهاراتی به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه هشدار داد "قبل از اینکه مرتکب یک اشتباه استراتژیک بزرگ شود، از اوکراین دست بکشد و عقب نشینی کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس، از متحدان غربی کشورش خواست تا برای همبستگی با اوکراین برخیزند و به روسیه درباره حمله به این کشور حوزه اروپای شرقی هشدار داد.

این دیپلمات ارشد انگلیس که امروز جمعه به همراه بن والاس، وزیر دفاع کشورش سفری رسمی به استرالیا داشته، قصد دارد از روسیه بخواهد که در پی اقداماتش در راستای افزایش نیروهایش در مرز اوکراین، تنش ها را کاهش دهد و وارد مذاکراتی معنادار شود .

تراس در بخش هایی از سخنرانی امروزش با موضوع سیاست خارجی در محل دانشگاه لووی در بزرگترین شهر استرالیا تصریح کرد: ما نیاز داریم که همه برخیزند.

ما به همراه متحدانمان به ایستادن در کنار اوکراین ادامه خواهیم داد و از روسیه می خواهیم که تنش ها را کاهش داده و در بحث های معنادار شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انگلیس به پوتین درباره باتلاق اوکراین

هشدار انگلیس به پوتین درباره باتلاق اوکراین