مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-21اقتصادي

آغاز ساخت 212 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر نیکزاد درباره آخرین وضعیت ساخت و ساز مسکن شهری و روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ذیل قانون جهش تولید تولید مسکن اظهار کرد: - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 16 سال بود که وام مسکن روستایی در حال پرداخت بود و سالانه 200 هزار واحد روستایی احداث می شد، اما بانک مرکزی جلوی پرداخت آن را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر نیکزاد درباره آخرین وضعیت ساخت و ساز مسکن شهری و روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ذیل قانون جهش تولید تولید مسکن اظهار کرد: در حال حاضر 157 هزار و 699 مسکن روستایی و 54 هزار و 338 واحد مسکن شهری در دست ساخت داریم که مجموعاً 212 هزار و 37 واحد مسکونی شهری و روستایی می شود.

400 هزار واحد سهم بنیاد مسکن از جهش تولید / ‬ 212 هزار واحد در حال ساخت است وی افزود: قرار بر این بود که از یک میلیون واحدی که دولت سیزدهم قول داده در هر سال احداث کند، 400 هزار واحد آن را بنیاد مسکن بسازد که تا کنون ساخت 212 هزار و 37 واحد را آغاز کرده است.

برنامه ما این است که تا آخر سال این رقم افزایش یابد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: پرونده های بسیاری از متقاضیان مسکن روستایی در حال حاضر در بنیاد مسکن استان ها تشکیل شده و خودشان هم کار را به نوعی آغاز کرده و منتظر ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 212 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی

آغاز ساخت 212 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی