مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-21سياسي

گسیل ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه به استان اردبیل


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید برف در استان، ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اردبیل به کارگیری شد.

- سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه امروز در  حاشیه اعزام ماشین آلات سنگین به جاده ها و محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان اردبیل و با هماهنگی صورت گرفته، 29 دستگاه ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان گسیل شد.

وی افزود: این 29 دستگاه شامل گریدر،کمپرسی ، بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر و کمرشکن هستند که در محورهای مواصلاتی و شهر اردبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه در شهرستان های اردبیل، نیر، نمین، مشگین شهر، خلخال و کوثر مشغول برف روبی و بازگشایی راه های مواصلاتی و روستایی می شوند.

محمدی اصل بیان کرد: برف روبی، بارگیری و انتقال برف های دپو شده در شهر اردبیل از محلات مختلف شهری با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام می گیرد و این فرآیند روند برف روبی را در شهر اردبیل سرعت می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسیل ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه به استان اردبیل

گسیل ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه به استان اردبیل