مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-21پزشكي

درمان درد مزمن با کمک یک اختراع نوین


Cure Laser اخیرا از دستگاهی غیرتهاجمی رونمایی کرده است که این دستگاه می تواند یک درمان خانگی مناسب برای افرادی که از درد مزمن رنج می برند، - شرکت فناوری پزشکی "B-Cure Laser" اخیرا از دستگاهی غیرتهاجمی رونمایی کرده است که این دستگاه می تواند یک درمان خانگی مناسب برای افرادی که از درد مزمن رنج می برند، باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، درد مزمن یا سندرم درد مزمن (Chronic pain) نوعی از انواع درد است که با عناوین دیگری از قبیل درد سوزشی کُند، درد مبهم، درد ضربان دار و درد تهوع آور نیز شناخته می شود.

بیش از 28 میلیون نفر در سراسر بریتانیا از درد مزمن رنج می برند که این مقدار معادل 42 درصد از جمعیت این کشور است.

هرکسی که درد را تجربه می کند، تقریبا هر کاری را برای یافتن درمانی که واقعا مؤثر است، انجام می دهد؛ اما بازار پر از گزینه هایی است که نوید نتایج فوری را می دهند، ولی اغلب آنگونه که باید مفید نیستند.

شرکت فناوری پزشکی B-Cure Laser یک دستگاه بالینی غیرتهاجمی و ایمن که برای افراد در هر سنی مناسب است، راه مناسبی برای درمان مؤثر درد افراد ارائه می دهد.

دستگاه B-Cure Laser از فناوری نوآورانه لیزر کم توان برای درمان طولانی مدت درد، شرایط ارتوپدی، آسیب های ورزشی و زخم ها استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان درد مزمن با کمک یک اختراع نوین

درمان درد مزمن با کمک یک اختراع نوین