مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-21سياسي

قیام مردم ارومیه در 2 بهمن در سطح ملی ثبت شود


حماسه دوم بهمن 57 برای همیشه زنده نگه داشته شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: حماسه دوم بهمن 57 برای همیشه زنده نگه داشته شود.

محمدصادق معتمدیان در مراسم گرامیداشت حماسه 2 بهمن که در مسجد دادخواه ارومیه برگزار شد با بیان اینکه قیام مردم ارومیه در دوم بهمن باید به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی استان در سطح ملی ثبت شود، افزود: حماسه دوم بهمن سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم با محوریت مجاهد نستوه مرحوم حاج آقا حسنی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی مردم استان شکل گرفت.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی ارومیه و بویژه علما و روحانیون ، اصناف و بازاریان با خلق حماسه دوم بهمن آغاز قیام مسلحانه مردم علیه رژیم طاغوت بودند و در این میان نقش مرحوم حاج شیخ غلامرضا حسنی در خلق این حماسه بی نظیر به یادماندنی است.

معتمدیان گفت: نقش مردم آذربایجان غربی از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون در دفاع از کیان اسلامی و تامین امنیت پایدار در منطقه بسیار موثر بوده است.

استاندار گفت: حماسه دوم بهمن باید برای همیشه زنده نگه داشته شود و رشادت های این روز در سطح منطقه و کشور بازگو و پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع زسانی استانداری، وی افزود: استفاده از ظرفیت های مرزی و توجه به بخش معادن و کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام مردم ارومیه در 2 بهمن در سطح ملی ثبت شود

قیام مردم ارومیه در 2 بهمن در سطح ملی ثبت شود