مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-21پزشكي

وزیر بهداشت: ایمنی واکسن کرونا محدود است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایمنی واکسن کرونا محدود بوده و اینطور نیست که مادام العمر اثربخش باشد به همین دلیل بر دریافت دُز سوم آن سه ماه پس از دریافت دُز دوم تاکید داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور طی گفتگو با خبرنگاران در مشهد افزود: یکی از دلایلی که باعث کاهش چشمگیر مرگ و میرهای ناشی از کرونا در ایران شده افزایش قابل توجه سرعت انجام واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: وضعیت ویروس اومیکرون در جهان بسیار بحرانی است و آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی با درگیری شدید سویه جدید بیماری کرونا مواجه هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ویروس اومیکرون انتشار بسیار سریعی دارد گفت: مردم برای مبتلا نشدن به این ویروس باید بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: به خاطر مسافرت های زیاد ایرانیان به دیگر کشورها و نیز ورود غیرایرانی ها به کشور ما، ویروس اومیکرون وارد ایران نیز شده است.

دکتر عین الهی با بیان اینکه در نمونه برداری های انجام شده تاکنون بیش از 2 هزار مورد مثبت ابتلا به ویروس اومیکرون در کشور شناسایی شده است ادامه داد: البته تست ها و نمونه گیری ها به صورت رندوم انجام شده و میزان آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: ایمنی واکسن کرونا محدود است

وزیر بهداشت: ایمنی واکسن کرونا محدود است