مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-21اقتصادي

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی ری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب 21 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی 24 هزار و 700 مترمربع از زمین های مرغوب کشاورزی در بخش قلعه نو این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جبرییل برادری روز جمعه در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 21 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستای فیروزآباد بخش قلعه شهرستان ری تخریب شد.

وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: عملیات تخریب تمام این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی و حضور عوامل انتظامی و قضایی اجرا شده است.

برادری اضافه کرد: بخش قلعه نو قطب تولید گندم شهرستان ری است از همین جهت اراضی کشاورزی این بخش نباید با هدف افزایش ارزش افزوده برای برخی از افراد سودجو به باغ و ویلای شخصی و یا انبار تبدیل شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از زمین های کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در زمین های کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

این مسئول ادامه داد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی ری

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی ری