مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-21سياسي

خطر سیل هشتگ های ناآگاهانه برای قصاص محیط بان کرمانشاهی!


ما چه تصمیم اولیای دم را عادلانه بدانیم و چه ندانیم، چه حق آنها برای چنین تصمیم را قبول داشته باشیم و چه نداشته باشیم، چه قانون قصاص را بپذیریم و چه نپذیریم، - یک وکیل دادگستری درباره اجرای حکم قصاص محیط بان کرمانشاهی بر ضرورت پیگیری حقوقی این پرونده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک علی مجتهدزاده در یادداشتی درباره اجرای حکم قصاص برومند نجفی نوشت: این روزها احساس خطر از تایید حکم قصاص برومند نجفی ، محیط بان کرمانشاهی یگان حفاظت محیط زیست کشور بسیاری را نگران کرده و به واکنش گسترده وا داشته است.

اما از نظر آشنایان به امور قضایی موضوع نگران کننده تر اتفاقا همین واکنش هایی است که می تواند امیدها برای جلوگیری از اجرای این حکم را شدیدا کاهش دهد.

شکی نیست که قریب به اتفاق این واکنش ها از روی خیرخواهی و با اهدافی انسانی و متعالی انجام می شود اما مهم این است که به دلیل عدم اشراف عموم افرادی که دست به این واکنش ها به مسایل قضایی می زنند ، این خطر وجود دارد که همین واکنش ها حتی نتیجه عکس بدهند.

در واقع مهیا کردن زمینه جلوگیری از اجرای این دست احکام نیازمند داشتن سطحی از اشراف، تخصص و تجربه در امور قضایی، حقوقی و حتی روانشناسی است که هر کسی چنین توانایی را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سیل هشتگ های ناآگاهانه برای قصاص محیط بان کرمانشاهی!

خطر سیل هشتگ های ناآگاهانه برای قصاص محیط بان کرمانشاهی!