مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 01:172022-01-20اقتصادي

ارزیابی مدیران دولتی در قزوین توسط جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان ها، به ویژه در دستگاه های اجرایی بخش عمومی و دولتی و همچنین اهمیت جایگاه مدیریتی، - جهاد دانشگاهی اقدام به طراحی و اجرای کانون های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه های مختلف اجرایی کرده است.

  فرشاد پیله چی درخصوص برگزاری آزمون ارزیابی مدیران در استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان ها، به ویژه در دستگاه های اجرایی بخش عمومی و دولتی و همچنین اهمیت جایگاه مدیریتی، مدیران سازمان ها می بایست دید جامع و کامل تری را نسبت به سمت های مدیریتی داشته باشند و با دقت نظر بیشتری مدیران آینده خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت های گسترده خود در حوزه های پژوهشی و آموزشی و با استفاده از متخصصان با تجربه، با اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه های مختلف اجرایی کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: اجرای ارزیابی مدیران به سازمان ها کمک می کند تا شایستگی ها و مهارت های مدیران عملیاتی، پایه، میانی و ارشد خود را بررسی کرده و به نیازها و الزامات آموزشی شخصی و شغلی آن ها آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی مدیران دولتی در قزوین توسط جهاد دانشگاهی

ارزیابی مدیران دولتی در قزوین توسط جهاد دانشگاهی