مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:472022-01-20اجتماعي

تشدید بارش های زمستانی و بسته شدن معابر در اردبیل


با گذشت یک هفته از بارش های دامنه دار و پی در پی در استان سردسیر اردبیل، راه های فرعی و معابر اصلی در استان اردبیل بسته شده است و تلاش راهدران و مدیریت بحران برای بازگشایی و امدادرسانی به مردم ادامه دارد.

- در حالی که استان اردبیل با شناسنامه برف و کولاک و شرایط دشوار زمستان در سطح کشور شناخته شده اما این بار بارش برف مدیران بحران و مردم را نیز غافلگیر کرده و به شرایط دشوار این وضعیت دامن زده است.

با وجود اینکه مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل از وضعیت مناسب استان سخن می گوید ولی در راه ها، برف روبی داخل شهر و تأمین مایحتاج روستانشینان گرفتار در برف و کولاک با مشکل انجام می شود.

همچنین گزارش های موثق حکایت از قطعی برق در روستاهای متعدد و شهر گرمی، قطعی آب در مشگین شهر و روستاها، یخ زدگی لوله ها در بسیاری از مناطق شهر به ویژه ترکیدگی کنتورها، عدم تأمین سوخت دوم برای روستانشینان و ساکنان مناطق اطراف شهر و ده ها مشکل دیگر مردم اردبیل را در این سرمای بی سابقه کلافه و سردرگم کرده است.

هرچند مدیران مربوطه برای حل مشکلات اعلام آمادگی کرده اند اما وضعیت بحرانی در شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه مرکز این استان مردم را در یک هفته اخیر خانه نشین کرده و مانع از انجام امور در سطح شهر به دلیل انباشت برف در خیابان ها و معابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش های زمستانی و بسته شدن معابر در اردبیل

تشدید بارش های زمستانی و بسته شدن معابر در اردبیل