مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:222022-01-20اقتصادي

نجات از دام اختلالات


یک مهندس شبکه که زودتر باز کردن سایت نمایشگاه مجازی کتاب برای رفع اختلالات را راهکاری استاندارد و منطقی نمی داند، پیشنهادهایی را برای بهبود کیفیت سایت این رویداد و پیشگیری از ایجاد اختلالات گذشته در آن ارائه می کند.

- میلاد افشاری، مهندس شبکه، هم بنیان گذار ایرناگ و از اعضاء(PC Member) رایپ ان سی سی (RIPE NCC) در گفت وگو با ایسنا درخصوص راهکارهایی برای بهبود وضعیت سایت دومین نمایشگاه کتاب، با توجه به اختلالات و تجربیات مربوط به)، مبین هاست است.

اما در حال حاضر ما اطلاعی نداریم که این یک سرور فیزیکال د دی کیتد (Dedicated server) است یا یک وی ام (VM) که به صورت سرورهای اشتراکی اختصاص داده می شود.

به همین خاطر، نمی توان نظر کارشناسی دقیقی درباره اختلالات به وجودآمده داد؛ چرا که حتما باید منابع و شرایط سرویس بررسی شود.

او با این حال درباره نکات حائز اهمیت (در حوزه شبکه) برای ارائه وب سایتی همچون رویداد نمایشگاه مجازی کتاب گفت: معمولا برای یک رویداد آنلاین باید چند پارامتر لحاظ شود؛ تخمینی از تعداد کاربرانی که در بازه زمانی برگزاری ممکن است به آن پورتال مراجعه کنند، نکته مهم تر نیز این است که چه تعداد کاربر ممکن است به طور همزمان به آن پورتال وصل شوند یا از آن بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات از دام اختلالات

نجات از دام اختلالات