مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:272022-01-20اجتماعي

شب سرد و برفی در مازندران با بدرقه دی ماه 1400


سی اُمین روز از زمستان 1400 درحالی تجربه می شود که شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دمای هوا در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سی اُمین روز از زمستان 1400 درحالی تجربه می شود که شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دمای هوا در استان هستیم.

همچنین شاهد وزش باد شدید در سطح استان مازندران بودیم که بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شد؛ به طوری که بیشترین سرعت باد از رامسر 80 ، بندرامیرآباد 72 ، نوشهر 65، بابلسر ، قائمشهر و ساری 61 و دشت ناز 50 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

روزهای گذشته نیز شاهد بارش برف و باران در سطح استان بودیم ولی با این تفاوت که شدت سامانه اخیر در شرق استان بود؛ به طوری که کاهش بارش ها نیز در شرق محسوس تر بوده و این سامانه کمک شایانی به رفع مشکلات آبی این مناطق خواهد کرد.

شدت بارش ها در حدی بوده که در همان دقایق اولیه محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و کیاسر مسدود شده، البته هواشناسی مازندران نیز درباره بارش سنگین برف در استان هشدار داده بود.

پلیس راه مازندران باتوجه به این پیش بینی بر پرهیز،از ترددهای غیرضروری به ویژه در ارتفاعات و گردنه های برف گیر پرهیز کنند.

موضوع دیگر همزمانی بارش ها با پایان هفته بود که معمولا پایان هفته ها شاهد حجم زیاد تردد در مسیر شمال هستیم و امروز هم تردد خودروها محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب سرد و برفی در مازندران با بدرقه دی ماه 1400

شب سرد و برفی در مازندران با بدرقه دی ماه 1400