مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:072022-01-20اجتماعي

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف در زنجان لغو شد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان زنجان، از لغو آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف در استان خبر داد.

- محمدرضا احمدی در گفت گو با ایسنا با بیان اینکه قرار بود آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف، صبح فردا (اول بهمن ماه) در مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شود، افزود: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و بارش برف و نیز برودت هوا، این آزمون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با یادآوری اینکه شرکت کنندگان در این آزمون قرار بود از سراسر استان، خود را به محل برگزاری این آزمون در زنجان برسانند، ادامه داد: این در حالی است که شرایط جوی باعث شد تا راه های شهرستان طارم و نیز شهر دندی بسته شده و امکان تردد برای شرکت کنندگان میسر نباشد.

رییس توسعه حل اختلاف استان زنجان با بیان اینکه اکثر راه های روستایی استان در شرایط کنونی بسته بوده و امکان حضور شرکت کنندگانی که ساکن روستاهای استان هستند، در این آزمون فراهم نبود، تصریح کرد: علاوه بر زنجان، برگزاری این آزمون در استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، لرستان و کرمانشاه نیز لغو شد.

این مسئول با یادآوری اینکه زمان جدید آزمون، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر گونه تغییر در شرایط، از طریق سایت مرکز آزمون یا سیستم پیامکی (با سرشماره مرکز آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف در زنجان لغو شد

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف در زنجان لغو شد