مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:022022-01-20سياسي

مقابله با فساد اداری در مازندران/کارگروه تحول راه اندازی می شود


استاندار مازندران با بیان اینکه با هرگونه فساد اداری مقابله می کنیم، گفت: باید مقاومت مردمی در مقابله با فساد شکل گیرد.

- ، سید محمود حسینی پور شامگاه پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جویبار در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی جویبار با اعلام اینکه از طریق شفافیت با هر گونه فساد اداری مقابله خواهیم کرد، گفت: تا زمانی که مقاومت مردم در مقابله با فساد شکل نگیرد فساد همچنان در بدنه دستگاه های اجرایی ادامه خواهد داشت.

حسینی پور با اشاره به اینکه در استانداری کارگروه تحول اداری راه اندازی شده است، اظهار داشت: انشالله این تحول اداری از مرکز استان آغاز و در آینده نزدیک در دیگر شهرستان های مازندران شکل خواهد گرفت.

وی بر راه اندازی فضای الکترونیک در بدنه اجرایی دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: همه چیز باید همگام با فضای الکترونیکی باشند و هیچ گاه نباید مردم پشت درهای ادارات منتظر بمانند.

مقام عالی دولت د ر استان با بیان اینکه اگر این سیستم راه اندازی شوند دیگر شاهد فساد نخواهیم بود، افزود: آنجایی فساد شکل می گیرد که با نیروی انسانی و پرونده های کاغذی در ادارات مواجه هستیم.

استاندار مازندران دینداری و سختکوشی را دو شاخصه مهم مردم جویبار بیان کرد و گفت: این شهر در حدو اندازه مردم و پهلوانان نامی آن نبوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با فساد اداری در مازندران/کارگروه تحول راه اندازی می شود

مقابله با فساد اداری در مازندران/کارگروه تحول راه اندازی می شود